תנאי שירות כלליים
אם מכשירים המשווקים על ידי א.וולף בע"מ יתגלו כפגומים, א.וולף בע"מ מקבלת אחריות על תיקון ליקויים אלה, בהתאם לתנאי הכיסוי המצוינים בחוברת האחריות.
זמינות חלקי חילוף
מאחר ש א.וולף בע"מ מספקת אחריות משווק על המכשירים שלה, רק חלקי חילוף, רכיבים ואביזרים שאינם מחייבים את פירוק המכשיר ניתנים לרכישה. אם יהיה צורך לפרק את המכשיר, יש להגיש בקשת תיקון לשירות לקוחות של א.וולף בע"מ.
נוהל בקשת תיקון
עבור כל בקשת תיקון, נא לפנות באמצעות אתר האינטרנט של לאורה סטאר או במחלקת שירות הלקוחות של א.וולף בע"מ.
אם לא ימולאו הוראות אלה, א.וולף בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לדחות את החזר המכשיר או לגבות תשלום.
לוח זמנים לשירות / תיקון -בתנאי אחריות
א.וולף בע"מ מבטיחה זמן תגובה של לא יותר מ 15 ימים קלנדאריים בין התאריך בו יתקבל המכשיר (לשירות / תיקון) בחנות היבואן א.וולף בע"מ לבין התאריך בו יוחזר המכשיר (לאחר שירות / תיקון) ממרכז האיסוף של א.וולף בע"מ. במקרה של חריגה מעבר לזמן התגובה המרבי, א.וולף בע"מ מתחייבת להחליף את המכשיר במוצר חדש / מוצר חליפי עד תום התיקון של המוצר המקורי.
א.וולף בע"מ אינה אחראית לזמן ההובלה של סחורות בין לקוחותיה ומרכזי האיסוף שלה (איחורים בדואר, עיכובים בשל בעיות עם חברות תחבורה אחרות וכו'). במקרה כזה, א.וולף בע"מ לא תציע החלפה.
תוקף
כל הסכם קודם בנוגע לנקודות אשר תנאי שירות כלליים אלה מתייחסים אליהן, ללא תלות בפורמט שלו, יפוג תוקפו בתאריך בו תנאי שירות כלליים אלה נכנסים לתוקף. כל תיקון חייב להיעשות בכתב. א.וולף בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לתקן תנאי שירות כלליים אלה ללא הודעה מוקדמת ובכל עת על מנת לעדכן אותם בקנה אחד עם דרישות. רק תנאי שירות כלליים העומדים בתוקף בתאריך הודעה על מקרה יחולו על אותו מקרה.
מידע כללי
לקבלת מידע על המוצרים שלנו, או לכל צורך אחר, אנא צור קשר. Info@laurastar.co.il / 1-700-555-025
טקסט זה נכנס לתוקף החל מ -1 ביוני 2009 עבור לאורה סטאר באמצעות א.וולף בע"מ.
LAURASTAR™ © 2009, א.וולף בע"מ. כל הזכויות שמורות.